تفسیر قرآن

تفسیر و معانی قرآن

تفسیر قرآن

تفسیر و معانی قرآن

سورة الکافرون

سورة الکافرون - سورة 109 - تعداد آیات 6

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله بخشندة مهربان

  1. قُلْ یَا أَیُّهَا الْکَافِرُونَ  (ای پیامبر) بگو: «ای کافران. ﴿1﴾

  2. لا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ من نمی‌پرستم آنچه را که شما می‌پرستید. ﴿2﴾

  3. وَلا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ  و شما (نیز) نمی‌پرستید آنچه را که من می‌پرستم. ﴿3﴾

  4. وَلا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ  و نه من پرستش‌گر آنچه شما پرستش کرده‌اید خواهم بود. ﴿4﴾

  5. وَلا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ  و نه شما پرستش‌گر آنچه من می‌پرستم خواهید بود. ﴿5﴾

  6. لَکُمْ دِینُکُمْ وَلِیَ دِینِ (بنا بر این) آیین شما برای خود‌تان، و آیین من برای خودم». ﴿6﴾


سورة کافرون

 


 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد